Využívání coworkingové místnosti IB 316a

Pravidla využívání:

  1. Místnost je dostupná k využívání v rámci standardní provozní doby školy.
  2. Každý spolek má právo k získání přístupu pro 3 své zástupce (musí být aktivními studenty) v rámci probíhajícího akademického roku.
  3. Za registrované členy zodpovídá osoba, která zadala požadavek na jejich registraci.
  4. Jedná se o coworkingovou místnost, která je v rámci provozní doby školy přístupná všem majitelům oprávněným ke vstupu, a tudíž ji není možné blokovat pro soukromé akce.
  5. Blokování jednotlivých míst není možné.
  6. Místnost nesmí být využívána pro komerční akce.
  7. Každá studentská organizace má právo na získání jedné uzamykatelné skříňky. Zámek si opatřuje každá organizace na své náklady.
  8. Mimo přidělené skříňky není možné skladování dalších předmětů/materiálů. Pokud takové předměty/materiály v místnosti zůstanou, budou odstraněny úklidovou firmou bez možnosti navrácení.
  9. V místnosti po sobě každý udržuje pořádek.
  10. Za odložené věci nese zodpovědnost jejich majitel.
  11. Na vyžádání studentského tajemníka musí být místnost uvolněna.