Využívání coworkingové místnosti IB 316a
Pravidla využívání:
- Místnost je dostupná k využívání v rámci standardní provozní doby školy.
- Každý spolek má právo k získání přístupu pro 3 své zástupce (musí být aktivními studenty) v rámci probíhajícího akademického roku.
- Za registrované členy zodpovídá osoba, která zadala požadavek na jejich registraci.
- Jedná se o coworkingovou místnost, která je v rámci provozní doby školy přístupná všem majitelům oprávněným ke vstupu, a tudíž ji není možné blokovat pro soukromé akce.
- Blokování jednotlivých míst není možné.
- Místnost nesmí být využívána pro komerční akce.
- Každá studentská organizace má právo na získání jedné uzamykatelné skříňky. Zámek si opatřuje každá organizace na své náklady.
- Mimo přidělené skříňky není možné skladování dalších předmětů/materiálů. Pokud takové předměty/materiály v místnosti zůstanou, budou odstraněny úklidovou firmou bez možnosti navrácení.
- V místnosti po sobě každý udržuje pořádek.
- Za odložené věci nese zodpovědnost jejich majitel.
- Na vyžádání studentského tajemníka musí být místnost uvolněna.